گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهادت امام رضا (ع)

زمینه

 

ای ضامن ، دلهای ما ، آقام علی ، موسی الرضا

تو خورشید خراسانی ، همه گدا تو سلطانی

تو ولی نعمت مایی ، قلب تموم ایرانی

عابر کوچه های طوس، دلم با عشق تو مانوس

با پای دل میام هر شب ، برا زیارت و پابوس

مهتاب بی خسوفی ، تو آقای رئوفی

******

پر می زنم ، با یاد تو ، تا پنجره ، فولاد تو

 تو که نماز بارونی ، تو که عزیز تر از جونی

به صحن دلهای خسته، یه شب بیا به مهمونی

ارادتم قدیمیه ، با تو دلم صمیمیه

کار ماها گدائی و ، کار تو هم کریمیه

 تو کوثر تو زلالی ، خورشید بی زوالی

******

از لطف تو ، دل می‌خونه ، دور و بر ، سقاخونه

این سینه ی پر از غم رو ، گریه های محرم رو

آقاجون از تو دارم من ،‌ پیراهن سیاهم رو

بانی روضه های ما ، روشنی چشای ما

سینه زنیم به عشق تو ، تویی تو کربلای ما

هستی‌مو از تو دارم ، هستی دار و ندارم



  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی