گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اربعین حسینی

زمینه

 

ای وای از زمونه ، قلبم غرق خونه

زینب با دلی زار ، داره روضه میخونه

برادرم ، بلند شو سایه ی سرم

برادرم ، بدون تو کجا برم

برادرم ، ازم نپرس کو دخترم

برادرم ، برادرم

حسین برادر بی کفنم

******

با اندوه و ماتم ، با قلبی پر از غم

زینب اومد از راه ، اما با قدی خم

حسین من ، نمونده جونی به تنم

حسین من ، چهل شبه زار میزنم

حسین من ، برادر بی کفنم

حسین من ، حسین من

حسین برادر بی کفنم

******

اومد خواهر تو ، همراه سر تو

پیرم کرده داداش ، داغ دختر تو

حسین جان ، ببین ناله خواهرت

حسین جان ، رسیدم در برابرت

حسین جان ، خاطره دارم با سرت

حسین جان ، حسین جان

حسین برادر بی کفنم

 


  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی