گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اربعین حسینی

زمینه

 

رسید از سفر ، قافله ای ز آل طاها

رسید از سفر ، کاروون غصه و غم ها

رسید از سفر ، زینب غمدیده و تنها

دل ها محزون ، جاریه از چشما بارون

نشسته زینب کنار قبر ، برادر نوحه خون

بعد از تو ، چه مصیبت هایی که کشیدم

بعد از تو ، غیر ماتم و غم چیزی ندیدم

بعد از تو ، دیگه از همه دنیا دل بریدم

ثارالله ، یاحسین یاحسین سالار زینب

******

بلند شو ببین ، تمام پیکرم کبوده

بلند شو ببین ، دل منو غمت ربوده

بلند شو ببین ، خواهرت اینجوری نبوده

پیرم کردند ، از زندگی سیرم کردند

کنار جسم تو آقا آخر ، زمین گیرم کردند

رفتم با ، کوله بار غم و غصه و ماتم

رفتم با ، طعنه و زخم زبون دمادم

رفتم با ، لشکری همه نامرد و نامحرم

ثارالله ، یاحسین یاحسین سالار زینب

******

حالا اومدم ، کنارتم برادر من

حالا اومدم ، کنار تو تاج سر من

حالا اومدم ، ببین شکسته کمر کم

گفتم آقا ، از ماجرای کربلا

دشمن تو شد حقیر و عاجز ، عزیز مصطفی

شرمندم ، دیگه طاقت غم برام نمونده

شرمندم ، که اسیری دل منو سوزونده

شرمندم ، سه سالت تو خرابه ها جامونده

ثارالله ، یاحسین یاحسین سالار زینب

 

دریافت سبک

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی