گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود دهه اول محرم ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ب.ظ

دانلود دهه اول محرم 1394-کربلایی جواد مقدم

هیئت غریب مدینه امیرکلا

دانلود شب اول محرم ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم:

آواره توی کوچه ها کاش میرسید به تو صدام(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

کدوم ارباب اینقده نوکر داره(شور)-کربلایی جواد مقدم

میا کوفه شده تنها سفیرت(واحد)-کربلایی جواد مقدم

ساقی زینت عراقی بی حرمت اونجا ویرون ست(واحد)-کربلایی جواد مقدم

دل جان گرفته با دم این دم همیشه(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

تا که از عشق حسین نغمه ی دل سر دادم(شور)-کربلایی جواد مقدم

داره دونه دونه از راه مهمون میاد(شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب دوم محرم ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم:

عباس من داداش فدات باید رکاب شه زانو هات(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

شرمنده ام شرمنده ام خیلی آقا سیاه شده پرونده ام(شور)-کربلایی جواد مقدم

بی تو که باشم حوصلمم سر میره(شور)-کربلایی جواد مقدم

چشم که وا کردمو دنیا دیدم(واحد)-کربلایی جواد مقدم

به دار هر دو جهان دلربا اباالفضل است (شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

عمری از کرببلا نوشتم من نوشتم حرمت بهشتم(شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب سوم محرم ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم:

بی تو شده یه عالمه زخمایی که رو بالمه(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

دوست دارم بابی انت و امی(شور)-کربلایی جواد مقدم

وسط درد دل من یه نوازش آرزومه(واحد)-کربلایی جواد مقدم

بنده نوازی میکنی دلو راضی میکنی(واحد)-کربلایی جواد مقدم

نه نه که گفته که تو جا در دل دنیا داری(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

دل سیاهمو زر میکنی ، اشکای خشکمو تر میکنی(شور)-کربلایی جواد مقدم

دم هیئتم توی نوبتم(شور)-کربلایی جواد مقدم

نقشم بنگارید پریشان رقیه(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب چهارم محرم ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم:

 باید خدا خدا کنم اسم تو رو صدا کنم(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

محرم محرم وعده مون دم حرم(شور)-کربلایی جواد مقدم

بی کس و آواره منم سرور و آقا همه(واحد)-کربلایی جواد مقدم

حال تو حال و هوامه شور و شین(واحد)-کربلایی جواد مقدم

به جای جای دلم جای پای توست(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

مهر تو را به عالم امکان نمیدهم(مدح)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب پنجم محرم ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم:

بغضی نشسته تو گلوم دارم فقط یه آرزو(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

آه ای عمو جون با چشم گریون(واحد)-کربلایی جواد مقدم

همین خوبه آقا جون دل از عشقت بی قراره(واحد)-کربلایی جواد مقدم

مولا دادیم قسم باز به نام تو خدا را(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

ای آروم جونم حسین از عشقت مجنونم حسین(شور)-کربلایی جواد مقدم

توی دلا خیلی عزیزی طبیب درد هر مریضی(شور)-کربلایی جواد مقدم

تعریف من از عشق همان بود که گفتم(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب ششم محرم ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم:

ناز چشمهام رو میکشم ابری (زمینه)-کربلایی جواد مقدم

اگه دنیا تو ذوقت میزنه (شور)-کربلایی جواد مقدم

ای هوای تو دل هوتی تو (واحد)-کربلایی جواد مقدم

نسب اندر نسب غلامم (واحد)-کربلایی جواد مقدم

اونکه مثل من هزاران در به در (شعر خوانی)-کربلایی جواد مقدم

بازم منم و شبهای خوب محرم (شور)-کربلایی جواد مقدم

بسم رب الشهدا می پوشم رخت عزا (شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب هفتم محرم ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم:

ای آروم دل رباب (زمینه)-کربلایی جواد مقدم

از کوچیک و بزرگ تا سفید و سیاه (شور)-کربلایی جواد مقدم

دل دیوونه من مثل آهو به در لطف تو (شور)-کربلایی جواد مقدم

بارون نمی باره بخواب (واحد)-کربلایی جواد مقدم

هر روضه ای برای همه جانگداز نیست (شعر خوانی)-کربلایی جواد مقدم

دلم رو بردی غصمو خوردی (شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب هشتم محرم ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم:

خسته از این زمونه ام و اینطوری (زمینه)-کربلایی جواد مقدم

بی قراره دلم و بهونه داره (شور)-کربلایی جواد مقدم

به عکس گنبد خیره ام کردی پای (شور)-کربلایی جواد مقدم

موج غمت در دل من غصه ی بابا (واحد)-کربلایی جواد مقدم

از ابتدا که عالم امکان درست شد (شعر خوانی)-کربلایی جواد مقدم

گریه میکنم آقا مثل بچگی هام (شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب تاسوعا ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم:

سقا و میر لشکرم ای نور دیده ترم (زمینه)-کربلایی جواد مقدم

من کبوتر جلد روضه هام این شده (شور)-کربلایی جواد مقدم

زین پس به جای واژه ی کرببلا بگو (شور)-کربلایی جواد مقدم

الهی آتیش به نیزارم نیفته (سنگین)-کربلایی جواد مقدم

ای فرات اشک نگاه تو چشم یک حرم (واحد)-کربلایی جواد مقدم

علی که در سپه ملک عشق سرداری (شعر خوانی)-کربلایی جواد مقدم

اسم از وقتی که نوکر شد (شور)-کربلایی جواد مقدم

باورش آقا سخته برام (شور)-کربلایی جواد مقدم

دانلود شب عاشورا ۱۳۹۴-کربلایی جواد مقدم:

جونم فدات فدا شدی فانی در خدا (زمینه)-کربلایی جواد مقدم

سمت تو باز مرغ دلم راهیه (شور)-کربلایی جواد مقدم

سیدی شبابی تو اربابی (شور)-کربلایی جواد مقدم

برای این نماز عشق من همیشه (شور)-کربلایی جواد مقدم

الله اکبر بر کرببلا سلام من بر دو گنبد (واحد)-کربلایی جواد مقدم

این اشک نیست آب زلال و مطهر ست (شعر خوانی)-کربلایی جواد مقدم

ارباب قرار ما یه سفر کرببلا (شور)-کربلایی جواد مقدم

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی