گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود دهه اول محرم ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ب.ظ

دانلود دهه اول محرم 1394-حاج محمود کریمی

هیئت رایت العباس (ع) تهران

دانلود شب اول محرم ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی:

سیاهه با پرچم سر در هر خونه(روضه)-حاج محمود کریمی

نامه ها امضا شدند(روضه)-حاج محمود کریمی

ای حجت کردگار وقت مدد است(زمینه)-حاج محمود کریمی

مادر که می کنه گریه برات واویلا(زمینه)-حاج محمود کریمی

دانلود شب دوم محرم ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی:

مجلس ما یابن الحسن منوره به نور تو(روضه)-حاج محمود کریمی

جسم تو با دشنه ها تشریح شد(روضه)-حاج محمود کریمی

روضه ورود به کربلا-حاج محمود کریمی

بی همگان به سر شود(زمینه)-حاج محمود کریمی

حسین تو راهه دلم بی قراره(زمینه)-حاج محمود کریمی

سایه سار حرم بیا برگرد(واحد)-حاج محمود کریمی

تومولایی آقا نداری نظیری(تک)-حاج محمود کریمی

به زمین خشک کربلا آقام رسید(تک)-حاج محمود کریمی

من با غم خوشم مرحم روی دردم(شور)-حاج محمود کریمی

دانلود شب سوم محرم ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی:

 عمه دلم آشوبه امشب(غزل)-حاج محمود کریمی

عطر بابامه بوی سیبه عمه کمک کن(روضه)-حاج محمود کریمی

نبودی تو بابا ز هر گوشه غم(روضه)-سید مهدی میرداماد

روضه حضرت رقیه(س)(روضه)-حاج محمود کریمی

از اینکه موندی تو راه بهم برخورد(زمینه)-حاج محمود کریمی

دولت عشق آمد و من دولت پاینده(زمینه) -حاج محمود کریمی

خبر داری تب کردم ای بابا(واحد)-سید مهدی میرداماد

نگو رقیه بگو کمال روضه(واحد)-حاج محمود کریمی

آوردنت خودت نیومدی(دو دمه)-حاج محمود کریمی

دل من شده گریان حسن(شور)-سید مهدی میرداماد

دانلود شب چهارم محرم ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی:

تو اجازه بدی مادر شهید بشم(روضه)-حاج محمود کریمی

ماه شب تار زینب سالار زینب(زمینه)-حاج محمود کریمی

مرده بودم زنده شدم(زمینه)-حاج محمود کریمی

با اقتدار پشت حسین ایستاده ای(واحد)-حاج محمود کریمی

ارباب بی کفن دور از وطن(واحد)-حاج محمود کریمی

دیوونه منم عاشقی دلخونه منم(شور)-حاج محمود کریمی

میدونم بدم میدونم نمیکنی ردم(شور)-حاج محمود کریمی

تنت به زمین سرت به سنان(شور)-حاج عبدالرضا هلالی

دانلود شب پنجم محرم ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی:

 نماز صبح رو پشت تو خوندم و گفتم(روضه)-حاج محمود کریمی

اومدم فدای سرت بشم همرزم(زمینه)-حاج محمود کریمی

کشیده آه عبدالله شده از راه در(واحد)-حاج محمود کریمی

من تو خیمه تو، تو میدونی(واحد)-حاج محمود کریمی

آرام جان مصطفایی حسن یا ابن علی(تک)-حاج محمود کریمی

نسیم به پرچم می خوره(شور) -حاج محمود کریمی

پر میزنم تا حرم من زیر دین(شور) -حاج محمود کریمی

دانلود شب ششم محرم ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی:

من چشمه جوشانی از خون خدایم (روضه)-حاج محمود کریمی

روضه حضرت قاسم (ع) (روضه)-حاج محمود کریمی

پر از هلال روی ماه قاسم (روضه)-حاج محمود کریمی

از خیمه داره میاد بیرون (زمینه)-حاج محمود کریمی

اگر منو رها کنی چون چون (زمینه)-حاج محمود کریمی

من که برا تو مردن آرزومه (واحد)-حاج محمود کریمی

شکن در شکن شده یاس گیسوی (واحد)-حاج محمود کریمی

با شهیدان که می شینم اوج پرواز (شور)-حاج محمود کریمی

نفس نفس می خوانم تویی تویی (شور)-حاج محمود کریمی

دانلود شب هفتم محرم ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی:

آقا امشب چه خوبه به اینا نظر کنی (روضه)-حاج محمود کریمی

یادم نمیره پسرم به سینه ناخن زدنت (روضه)-حاج محمود کریمی

همراه بابایی هم قد سقایی (زمینه)-حاج محمود کریمی

مادر لالا بکن خوابی (زمینه)-حاج محمود کریمی

مرده بودم زنده شدم عشق تو را (زمینه)-حاج محمود کریمی

ای عزیزکم صدات می گیره (واحد)-حاج محمود کریمی

پریدند و گشتند و شمشیر (واحد)-حاج محمود کریمی

زائر روی زهرایی با روی (دودمه)-حاج محمود کریمی

دانلود شب هشتم محرم ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی:

تا نغمه حسین نوایش به ما رسید (روضه)-حاج محمود کریمی

روضه حضرت علی اکبر (ع) (روضه)-حاج محمود کریمی

یک طرف اکبر به میدان می رود (زمینه)-حاج محمود کریمی

یم فاطمی در سرمدی گل احمدی (زمینه)-حاج محمود کریمی

ای رخت شمع شب تار اباعبدالله (واحد)-حاج محمود کریمی

دیوونه منم عاشقی که دلخون منم (تک)-حاج محمود کریمی

نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را (شور)-حاج محمود کریمی

من از تو دل نمی کنم حتی اگه سرم بره (شور)-کربلایی حسین طاهری

دانلود شب تاسوعا ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی:

ای زخم های پیکرت آیات محکمه (روضه)-حاج محمود کریمی

روضه حضرت عباس (ع) (روضه)-حاج محمود کریمی

مشکت صدپاره شده (زمینه)-حاج محمود کریمی

چه جمالی فتبارک الله (زمینه)-حاج محمود کریمی

به نام خاک دیار خدا به نام نجف (واحد)-حاج محمود کریمی

ساقی تشنه ها کجا افتادی (واحد)-حاج محمود کریمی

به شاه وفا میر دلدار ای جانم (تک)-حاج محمود کریمی

خون گلو ضمانت عهد است با حسین (دودمه)-حاج محمود کریمی

ذکر زمین ذکر سماء لبیک یا حسین (شور)-حاج محمود کریمی

بی تو خشکم خاکم خرابم (شور)-حاج محمود کریمی

دانلود شب عاشورا ۱۳۹۴-حاج محمود کریمی:

آقا دیگه بیا الغوث و الامان (مناجات)-حاج محمود کریمی

گرفته خون چشم برادر حسین (روضه)-حاج محمود کریمی

روضه حضرت زهرا (س) (روضه)-حاج محمود کریمی

احساس عباس انفاس آل الله (روضه)-حاج محمود کریمی

وای پسر ابوتراب یل سپاه حسین (زمینه)-حاج محمود کریمی

بسم الله ای روح البقاء (زمینه)-حاج محمود کریمی

ای عزیز فاطمه بیدار شو بیدار شو (واحد)-حاج محمود کریمی

دیشب دوباره تا سحر بالاست دست (واحد)-حاج محمود کریمی

میری و من بی قرارم علمدارم (تک)-حاج محمود کریمی

وقت جدایی رسید باد مخالف وزید (دودمه)-حاج محمود کریمی

ذکر ارباب بی کفن-حاج محمود کریمی

من با تو خوبم و این خوب میشه(شور)-حاج محمود کریمی

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی