گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود دهه اول محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۱ ب.ظ

دانلود دهه اول محرم 1394-سید علی مومنی

هیئت زوارالحسین (ع) تهران

دانلود روز اول محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی:

مثل خار و خص در این سیر راه افتاده ای(روضه)-سید علی مومنی

قافله تو راهه فاطمه پر از آهه(روضه)-سید علی مومنی

محرم چه حالی دارم محرم وصالی دارم(زمینه)-سید علی مومنی

نورالعلا نوره پرچمای تو(شور)-سید علی مومنی

اسیرم کردی و رفتی درگیرم کردی و رفتی(شور)-سید علی مومنی

میام تو روضه نور میگیرم(شور)-سید علی مومنی

آقای منه حضرت مولا مارا نوشتن پای تو آقا(سنگین)-سید علی مومنی

باز محرم آمد شورو ماتم آمد(واحد)-سید علی مومنی

همجا کربلا همجا نینوا(واحد)-سید علی مومنی

اونی که بی سروسامونه منم(شور)-سید علی مومنی

توی گودال رفته ازحال(شور)-سید علی مومنی

روضه پایانی-سید علی مومنی

دانلود روز دوم محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی:

روضه ورودیه کربلا-کربلایی سیدعلی مومنی

روزگارمن حسین کارو بار من حسین(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

تورومیخوام دیگه هیچی(شور)-کربلایی سید علی مومنی

من عاشقم اما بیا عاشقترم کن(شور)-کربلایی سید علی مومنی

اگر که دیوونه نشم پس کی بشه(شور)-کربلایی سید علی مومنی

اشتر مران ای ساربان اینجا زمین کربلاس(سنگین)-کربلایی سید علی مومنی

هر دیده ای که دیده گریان نمیشود(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

همجا کربلا همجا نینوا(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

دانلود روز سوم محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی:

چشام دیگه تیره و تاره دنیا برام تیره و تاره(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

ذکر ارباب بی کفن-کربلایی سیدعلی مومنی

تعزیه حضرت رقیه

سرمو میندازم به پیش پای تو(شور)-کربلایی سید علی مومنی

به امید حسین من میگم حسین(شور)-کربلایی سید علی مومنی

شه زاده خیرالنساء رقیه بنت الحسین(شور)-کربلایی سید علی مومنی

یه عمره به عشق تو بیقرار و اسیرم(شور)-کربلایی سید علی مومنی

دانلود روز چهارم محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی:

روضه روز چهارم-کربلایی سیدعلی مومنی

اومدی دیر بابا من شدم پیر بابا(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

باباحسین اخه چرا دیر اومدی(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

کرم میخوام یه سایه رو سرم میخوام(شور)-کربلایی سید علی مومنی

خودمو میبازم به پیش پای تو(شور)-کربلایی سید علی مومنی

ساقی می خانه من شراب پی مانه من(شور)-کربلایی سید علی مومنی

آخر ای جانانه آمدی ویرانه(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

بابا سرم تنم کمرم پهلویم(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

برای روضه های تو میمیرم(شور)-کربلایی سید علی مومنی

اسیرم کن بیا پای بساطت منو پیرم کن(شور)-کربلایی سید علی مومنی

کربلا چه غوغایی شد(شور)-کربلایی سید علی مومنی

دانلود روز پنجم محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی:

روضه روز پنجم محرم-کربلایی سیدعلی مومنی

حسینم وا حسینم وا حسینا(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

واسه من بسه که آقام باشی(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

ذکرارباب بی کفن-کربلایی سیدعلی مومنی

من آمدم دورو ورت باشم همیشه(شور)-کربلایی سید علی مومنی

من به تو مدیونم خرابتم حسین(شور)-کربلایی سید علی مومنی

من حبیبم که شدم یار اباعبدالله(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

من حبیب پسر فاطمه زهرایم(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

باز محرم آمد(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

شاه توی گودال نمیره وای وای(شور)-کربلایی سید علی مومنی

مامست حسینیم و توکلتو الالله(شور)-کربلایی سید علی مومنی

دانلود روز ششم محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی:

روضه روز ششم محرم-کربلایی سیدعلی مومنی

تعزیه و ورود حضرت قاسم (ع)

ان تنکرونی و ان ابالحسن(شور عربی)-کربلایی سید علی مومنی

فصل جنونه جنون میاره(شور)-کربلایی سید علی مومنی

به امید حسین من میگم حسین(شور)-کربلایی سید علی مومنی

پای تو پا میگیرم(شور)-کربلایی سید علی مومنی

چه جنونی که چها بما گذشته(شور)-کربلایی سید علی مومنی

لاله سرخ حسنم قاسم(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

غنچه لب بگشا ای گل پرپرقاسم(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

من برایت پدرم پس تو برایم پسری(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

ذکر ارباب بی کفن-کربلایی سیدعلی مومنی

دانلود روز هفتم محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی:

روضه روز هفتم-کربلایی سیدعلی مومنی

گریه نکن ای پسر من(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

پل صراطم فرشای روضت(شور)-کربلایی سید علی مومنی

فصل جنونه جنون میاره(شور)-کربلایی سید علی مومنی

ای اهل کوفه رحمی این طفل جان ندارد(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

پسرم از نفس افتاد به دادم برسید(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

پسرم راه شکستمو گرفت رفتنش تموم هستمو گرفت(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

لالا بر آنکه خاب ندارد چه فایده(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

وای علی اصغرم نور دو دیده ترم(دودمه)-کربلایی سید علی مومنی

اگرآب شد میسر بدید اول به اصغر(شور)-کربلایی سید علی مومنی

حسین من حسین من(شور)-کربلایی سید علی مومنی

دانلود روز هشتم محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی:

روضه روز هفتم محرم-کربلایی سیدعلی مومنی

میخوای بری برو علی جون(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

مرا اسیر خودت کن(شور)-کربلایی سید علی مومنی

آقا ببین مارا بنامت میشناسند(شور)-کربلایی سید علی مومنی

من غلام تو نباشم نمیشه(شور)-کربلایی سید علی مومنی

دیوونه شدم از عشق تو(شور)-کربلایی سید علی مومنی

پای تو پا میگیرم چه روزی ها میگیرم(شور)-کربلایی سید علی مومنی

ای کوفیان علی اکبرم من(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

خواهم که بوسه ات زنم اما نمیشود(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

باسر نیزه تنت را چه بهم ریخته اند(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

حب الحسین اجننی(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

چه روز و روزگاریه ارباب(شور)-کربلایی سید علی مومنی

توی گودالی وای وای(شور)-کربلایی سید علی مومنی

سوی میدان رفت و اکبر بیقرار(شور)-کربلایی سید علی مومنی

اگر آب شد میسر بدید اول به اصغر(شور)-کربلایی سید علی مومنی

دانلود روز تاسوعا محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی:

دامن کشان رفتی دلم زیرو رو شد(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

خواستم علمداری کنم علم افتاد علم افتاد(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

یه عمره غلامتم غلام بنامتم(شور)-کربلایی سید علی مومنی

کرت الکرار ویلی یاعباس(شورعربی)-کربلایی سید علی مومنی

علم بردار ای علمدار(شور)-کربلایی سید علی مومنی

عباسم و نام آورم شیر دلیر حیدرم(شور)-کربلایی سید علی مومنی

خودمو میبازم به پیش پای تو(شور)-کربلایی سید علی مومنی

پای تو پا میگیرم چه روزیها میگیرم(شور)-کربلایی سید علی مومنی

ای ساقی لب تشنگان ای جان جانانم سقای طفلانم(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

وعده ای داده ای و راهی دریا شده ای(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

برخیزو از جا مانده ام تنها(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

جواز کربلای من حرم اباالفضل(واحد)-کربلایی سید علی مومنی

دانلود روز عاشورا محرم ۱۳۹۴-سید علی مومنی:

عجب قتلگاهی عجب سوزوآهی(زمینه)-کربلایی سید علی مومنی

همیشه تو روضهات برای من یه جا بزار(شور)-کربلایی سید علی مومنی

تارومو به این خونه کردم(شور)-کربلایی سید علی مومنی

عجب غوغایی کردی حسین(شور)-کربلایی سید علی مومنی

گودال چقدر شلوغه یارم(شور)-کربلایی سید علی مومنی

شاه توی گودال نمیره وای وای(شور)-کربلایی سید علی مومنی

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی