گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

من کی ام حبل المتینم من کی ام حق الیقینم
من کی ام باب المرادم من کیم فتح المبینم
من کی ام کهف امانم من کی ام حصن حصینم
من کی ام شیرین کلامم من کی ام شور آفرینم
من کی ام مهر سپهرم من کی ام ماه زمینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من کیم من نار و نورم من کیم من عشق و شورم
من کیم عیسی و چرخم من کیم موسی و طورم
من کیم پیدا و پنهان من کیم نزدیک و دورم
من کیم من عرش و فرش من کیم من خلد و حورم
من کیم من اصل و فرعم من کیم من ماهُ و تینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من کی ام دریای جودم من کی ام پیر و جودم
من کی ام جان رکوعم من کی ام روح سجودم
من کی ام سر قیامم من کی ام رمز قعودم
من کیم ایمان و دینم من کیم غیب و شهودم
من کی ام آغاز و پایان من کی ام یار و معینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من کیم من ذوالجلالم من کیم من ذوالکمالم
من کی ام با اهل دردم من کی ام در اهل حالم
من کی ام جان رسولم من کی ام جانان عالم
من کی ام مولای قنبر من کی ام پیر بلالم
من کی ام مسکین نوازم من کی ام ویران نشینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من کی ام در آسمانم من کی ام در کهکشانم
من کیم پیدا چو جسمم من کیم پنهان چو جانم
من کی ام بالای وهمم من کی ام فوق بیانم
من کی ام روح وجودم من کی ام جان جهانم
من کی ام سر تا به پا معراج رب العالمینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من کی ام خیرالعباد من کی ام روح الفؤادم
من کی ام دارالسلامم من کی ام باب المرادم
من کیم لطف و لطیفم من کیم جود و جوادم
من کی ام عبدالودودم من کی ام رب الودادم
من کی ام عین الحیاتم من کی ام حق الیقینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من کی ام جان جهان ها من کی ام جانان جان ها
من کی ام کهف امان ها من کی ام غوث زمان ها
من کی ام نور عیان ها من کی ام سر نهان ها
من کی ام ماه مکان ها در زمین و آسمان ها
من کی ام ممدوح خلق اولین و آخرینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من کیم فصل الفصولم من کیم اصل الاصولم
من کی ام باب الائمه من کی ام صهر رسولم
من کی ام مرد دو عالم من کی ام زوج بتولم
من کی ام بحر معارف من کی ام کنز عقولم
من کی ام دانا به هر کس در جنان و در جنینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من کی ام رکن و مقامم من کی ام بیت الحرامم
من کی ام دوم فروغم من کی ام اوّل امامم
من کی ام صحرا مقیمم من کی ام گردون مقامم
من کتابم من خطابم من جهادم من قیامم
من بصیرٌ بالعبادم من هدیً لِلمُتَّقینَم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من کی ام خضر حیاتم من کی ام باب النجاتم
من کی ام روح صفاتم من کی ام انوار ذاتم
من کیم صوم و صلاتم من کیم حج و زکاتم
من کی ام شویندۀ لوح تمام سیئاتم
من امید هر گنه کاری به روز واپسینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من کی ام من باء بسم الله رحمن الرحیمم
من کی ام معنای یاسین رمز قرآن الحکیمم
من کی ام بعد از نبی تنها صراط مستقیمم
من کی ام خیر کثیرم من کی ام فوز عظبمم
من کی ام دست توانای خدا در آستینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

من حکیمم من کریمم من علیمم من زعیمم
من سمیعم من بصیرم من کبیرم من عظیمم
من حیاتم من مماتم من سلامم من سلیمم
من خلیلم من مسیحم من ذبیحم من کلیمم
من سپهرم من نجومم من امانم من امینم
من علی (ع) عالی اعلا امیرالمؤمنینم

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۱)

  • أَنَا یَمَانِیٌّ
  • سلام
    +++
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی