گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تو رو خدا نگذارید تا خدا بپرم - امام رضا

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

تو رو خدا نگذارید تا خدا بپرم


اگر بناست که تا عرش بی شما بپرم

 


به غیر بام شما هم مگر که بامی هست؟


قرار شد بپرم ، خب بگو کجا بپرم


بیا و بال و پرم را بچین تا نروم

از این به بعد اجازه نده مرا بپرم

 


ببین چگونه روی گنبد تو کز کردم


زیاد جا نگرفتم که ، پس چرا بپرم

 


در این محله عزیزم من آبرو دارم


فقط اجازه بده بی سر و صدا بپرم

 


حلال باد به پایش دو بال سوخته ام

چقدر شمع سحر گریه کرد تا بپرم

 


کریم، با تو پریدن به من نمی آید

"
گدات هستم و بهتر که با گدا بپرم

 


فقط منم که در این جمع دست و پا گیرم؟

 
شکسته بالم و حیف است با شما بپرم؟ 

 

نه جبرئیل امینم نه فطرسم اما

فقط بلد شده ام سمت کربلا بپرم

 

 

علی اکبر لطیفیان

  • سید مهدی حسینی

علی اکبر لطیفیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی