گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آمدم درحرمت تاکه عقیقت بشوم - امام رضا

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ



آمدم درحرمت تاکه عقیقت بشوم

خادم دائمی صحن عتیقت بشوم

آمدم درحرمت تاکه دُرم گردانی

آمدم درحرمت ریزه خورم گردانی

آمدم درحرمت تاکه بگیرم درمان

بینوایم بدهی بردل من توسامان

آمدم درحرمت تاکه گدایت باشم

موردلطف وعنایات خدایت باشم

آمدم درحرمت تاکه نگاهم بکنی

بی پناهم ضامن آهوپناهم بکنی

آمدم درحرمت تاکه سلامی بدهم

به کبوترهایت خرده طعامی بدهم

آمدم درحرمت تاکه نفس تازه کنم

همت ومعرفت خویش تن اندازه کنم

آمدم درحرمت مست تولایت شم

آگه ازمنزلت ومنسب والایت شم

آمدم درحرمت دست مرا ول نکنی

گرچه دیوانه شدم یک دمی عاقل نکنی

آمدم درحرمت تاکه شفاعت بشوم

آمدم درحرمت تاکه هدایت بشوم

آمدم درحرمت تاکه گوهرشادی شم

ضامنم باشی ومن آهوی این وادی شم

آمدم درحرمت شور به جانم بدهی

ازکرامات خودت کمی نشانم بدهی

آمدم درحرمت تاکه بهاری باشم

من مطیع توبوم چه دوست داری باشم؟

آمدم درحرمت گوشه ای جایم بدهی

تاکه درمحضرخود اذن لقایم بدهی

آمدم درحرمت کمی بهایم بدهی

از غذاخانه ی خود کمی غذایم بدهی

آمدم درحرمت تا به حریمت نازم

آمدم درحرمت شد شروع آغازم

آمدم درحرمت سرور عالم باشم

آمدم درحرمت تا منم حاتم باشم

آمدم درحرمت نوربگردانیم

آمدم درحرمت طور بگردانیم

آمدم درحرمت صفاومروه بدهی

آمدم درحرمت مدینه،مکّه بدهی

آمدم درحرمت تاکه صدف باشم من

نوکردلبرودلدارنجف باشم من

آمدم درحرمت جای رفیع ام ببری

آمدم درحرمت تاکه بقیع ام ببری

آمدم درحرمت تاکه طلایی بشوم

ازسرلطف وکرم کرببلایی بشوم

آمدم درحرمت تاکه شوم مولایی

زعنایت بشوم زائرسامرایی

آمدم درحرمت تاکه شوم نورعین

بشوم زائرصحن حرم کاظمین

آمدم درحرمت تاکه نباشم من گم

بشوم به اذنتان غلام شهربانوی قم

آمدم درحرمت تاکه ببینم همه را

آمدم درحرمت درک کنم علقمه را

آمدم درحرمت زمزمه پیدا بکنم

قبرمخفی شده ی فاطمه پیدا بکنم

آمدم درحرمت تاکه ببندم عهدی

آمدم درحرمت تاکه ببینم مهدی

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی