گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

روزی سه وعده جای غذا غبطه میخورم - مناجات

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ

روزی سه وعده جای غذا غبطه میخورم
هرشب به حال اهل بکا غبطه میخورم
من از دعای مادر خود سینه زن شدم
بر مادرم به وقت دعا غبطه میخورم
فرق است میان غبطه و بخل و حسد عزیز
پلکم همیشه تر شده تا غبطه میخورم
با روضه خوان مجلستان گریه میکنم
بر ذاکران و سوز صدا غبطه میخورم
ای پیرغلامهای حسینیه های عشق
هر دم به موی و روی شما غبطه میخورم
بر چایی ریز روضه یتان وقت ریختن
بر استکان به قصد شفاغبطه میخورم
با یاد چای تلخ نجف چای روضه را
من با نبات وقند نه با غبطه میخورم
آنها فدا شدند که ما زندگی کنیم
من بر رشادت شهدا غبطه میخورم
حتی به درد کشته شدن هم نمیخورم
بر گوسفند نذر عزا غبطه میخورم
من روز و شب به کرببلا فکر میکنم
یعنی همیشه و همه جا غبطه میخورم
حال مجاورین حرم هم حکایتیست
هر شب کنار فاصله ها غبطه میخورم
دیدم پیاده های حرم پا برهنه اند
بر زخم ها و تاول پا غبطه میخورم
این اربعین اگر نروم تا به کربلا
بر زایران کرببلا غبطه میخورم


نوکر نوشت :
سلام بی ولای تو از کُــفـر بدتر است
صد آیه هم اگـر که زِ قرآن بیاورند . . .
گفتیم با تمام جهان مثل تو "حـسیـن"
معشوق اگر که هست به میدان بیاورند...
صلی الله علیک یا مظلوم یا اباعبدالله الحسین...

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی